Returns & Refund Policy
You don’t like the product you just received? If you are not happy with your item, you are allowed to request for a return. To request your return, make sure you have an order number and simply contact us at shop@techxido.com or call +959977999777. Please read our terms and conditions below for more information on returns and refunds.
သင်ဝယ်ယူသွားသည့် ပစ္စည်းကို သင် မကြိုက်ပါက ပြန်လာလဲရန် တောင်းဆိုနိုင်ပါသည်။ ပစ္စည်းလဲရန်အတွက် သင့်တွင် order number ရှိရန်လိုအပ်ပြီး shop@techxido.com ကိုဆက်သွယ်ပေးပါ သို့မဟုတ်+959977999777 သို့ခေါ်ဆိုနိုင်ပါသည်။ ပြန်အမ်းငွေမူ၀ါဒဆိုင်ရာ စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များ ကိုအောက်ပါအတိုင်း ဖတ်ရှုပေးရန် တောင်းဆိုပါသည်။
Returns
We have a 14-day return policy, which means you have 14 days after receiving your item to request a return. Please note the return arrangement is at your cost.
To be eligible for a return, your item must be in the same “new” condition that you received it, unworn or unused, with tags, and in its original packaging. You’ll also need your receipt and 14-days return valid card or proof of purchase.
To start a return, you can contact us at shop@techxido.com or call +959977999777.
If your return is accepted, we’ll send you a return shipping label, as well as instructions on how and where to send your package. Items sent back to us without first requesting a return will not be accepted.
You can always contact us for any return question at shop@techxido.com or call +959977999777.
၁၄ ရက် အတွင်းပစ္စည်းပြန်အပ်နိုင်သည့် မူဝါဒ တစ်ခုရှိပါသည်။ ပစ္စည်းပြန်အပ်ရန်အတွက် သင်ပစ္စည်း ရရှိသည့်နေ့မှစ၍ ၁၄ရက် အချိန်ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။ ပြန်အပ်ရန်ကုန်ကျစရိတ်များ အားလုံးကို သင်သာကျခံရမည်။
ပစ္စည်း ပြန်လည်အပ်နှံရန်အတွက် ပစ္စည်းသည် သင်လက်ခံရရှိသည့် အတိုင်း အသုံးမပြုရသေးသော သို့မဟုတ် မဖောက်ရသေးသော ပစ္စည်း၏မူရင်း ထုပ်ပိုးမှုအတိုင်း "အသစ်" အခြေအနေတွင် ရှိရမည်။ သင်ဝယ်ယူထားသည့် ဘောက်ချာ သို့မဟုတ် အထောက်အထား (သို့) ၁၄ ရက်အတွင်း ပြန်လည်အပ်နှံနိုင်သည့် ကတ်ပြား လိုအပ်ပါသည်။ ပစ္စည်း ကိုပြန်ပို့ရန်၊ သင်သည် shop@techxido.com သို့မဟုတ် +959977999777 သို့ ဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။ ပြန်ပို့မည့်ပစ္စည်းကို လက်ခံရန်အတွက် သင့်အား မည်သည့်နေရာသို့ ပို့ရမည်ကို လမ်းညွှန်ချက်များ ပေးပါမည်။
ပြန်ပို့မည့် ပစ္စည်းကို မဆက်သွယ်ဘဲ ပြန်ပို့ခွင့်မရှိပါ။ သင်သည် ပြန်ပို့မည့် ပစ္စည်း သို့မဟုတ် မည်သည့်မေးခွန်းအတွက်မဆို shop@techxido.com သို့မဟုတ် +959977999777 သို့ ဖုန်းခေါ်ဆို၍ အမြဲဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။
Missing/Incorrect Item or Transport Damage
Please inspect your order upon reception and contact us immediately if the item is damaged or if you receive the wrong item, so that we can evaluate the issue and make it right. You have a choice of full refund, store credit for purchasing different item(s) at the same price, product repair or replacement, which we will process once we have received the products back from you.
ကျေးဇူးပြု၍ သင့် order ကို ရောက်ရှိတာနဲ့စစ်ဆေးပြီး ပစ္စည်း တစ်ခုခု ချို့ ယွင်း/မှားယွင်း/ပျောက်ဆုံးနေပါက ချက်ချင်းဆက်သွယ်ပေးပါ။ ဤပြဿနာကို အတတ်နိုင်ဆုံး အမြန်ဆုံး ဖြေရှင်းပေးပါမည်။ ဖြေရှင်းပေးရန်အတွက် ပုံမှန်နည်းလမ်းများမှာ အပြည့်အဝ ပြန်အမ်းငွေ ပြန်ယူနိုင်ခြင်း၊ မတူညီသောပစ္စည်းများကို တူညီသောစျေးနှုန်းဖြင့် လဲလှယ်ခြင်း၊ သို့မဟုတ် ထုတ်ကုန်ပြုပြင်ခြင်း စသည်ဖြင့် သင့်မှာ ရွေးချယ်ပိုင်ခွင့် ရှိပါသည်။ သင့်ထံမှ ပစ္စည်း ပြန်လည်ရရှိပြီးသည်နှင့်တပြိုင်နက် စီမံဆောင်ရွက်ပေးပါမည်။
Exceptions / non-returnable items
Certain types of items cannot be returned, like perishable goods (such as food, flowers, or plants), custom products (such as special orders or personalized items), and personal care goods (such as thermal paste, beauty, liquid-based products). We also do not accept returns for hazardous materials, flammable liquids, or gases. Please get in touch if you have questions or concerns about your specific item.
Unfortunately, we cannot accept returns on sale items or gift cards/vouchers and refurbished items.
ပုပ်သိုးပျက်စီးလွယ်သော ကုန်ပစ္စည်းများ (အစားအသောက်၊ ပန်းများ၊ သို့မဟုတ် အပင်များကဲ့သို့) အချို့သောပစ္စည်းများကို ပြန်မပို့ရန် တောင်းဆိုပါသည်။ ထုတ်ကုန်များ (အထူးအော်ဒါများ သို့မဟုတ် စိတ်ကြိုက်ပြုလုပ်ထား သောပစ္စည်းများ) နှင့် ကိုယ်ရေးကိုယ်တာပစ္စည်းမျာ (ဥပမာ-ငါးပိ၊ အလှကုန်၊ အရည်အခြေခံ ထုတ်ကုန်များ) ပြန်ပို့ခွင့် မရှိပါ။ အန္တရာယ်ရှိသော ပစ္စည်းများ၊ မီးလောင်လွယ်သော အရည်များ သို့မဟုတ် ဓာတ်ငွေ့များ၊ Thermal paste များကို လက်မခံပါ။ Discount ချထားသည့် ပစ္စည်းများ၊ Gift voucher ပစ္စည်းများ၊ refurbished ပစ္စည်းများ ပြန်ပို့ခွင့်မရှိပါ။
Refunds
Please note that it is our right to deduct restocking fee from your refund, if product has been found any reduction in the value of the products. For instance, tear or lost packaging of a product and used software from the product.
We will notify you once we’ve received and inspected your return, and let you know if the refund was approved or not. If approved, you’ll be automatically refunded on your original payment method within 3 - 10 business days. Please remember it can take some time for your bank or credit card company to process and post the refund too. If more than 10 business days have passed since we’ve approved your return, please contact us at shop@techxido.com or call +959977999777.
ထုတ်ကုန်များ၏ တန်ဖိုးကျဆင်းမှုတစ်ခုခုကို ကုန်ပစ္စည်းထဲတွေ့ရှိပါက သင့်ပြန်အမ်းငွေမှပစ္စည်းသိုလှောင်ခ/ပြုပြင်ခ ကို နုတ်ယူပိုင်ခွင့်ရှိကြောင်း ကျေးဇူးပြု၍ သတိပြုပါ။ ဥပမာအားဖြင့်၊ ထုတ်ကုန်တစ်ခု၏ ဖောက်ထားပြီးသား သို့မဟုတ် ပျောက်ဆုံးသွားသော package နှင့် ထုတ်ကုန်မှ software ကိုအသုံးပြုထားခြင်း စသည်တို့ဖြစ်သည်။
သင်၏ပြန်အမ်းငွေကို ကျွန်ုပ်တို့လက်ခံရရှိပြီး စစ်ဆေးပြီးသည်နှင့် တပြိုင်နက် သင့်ထံအကြောင်းကြားမည်ဖြစ်ပြီး ပြန်အမ်းငွေရ/မရ ကို အတည်ပြု၍အသိပေးပါမည်။အတည်ပြုပြီးပါက၊ ၃ရက် ကနေ ၁၀ရက် ရုံးဖွင့်ရက်အတွင်း သင့်အား ငွေပြန်အမ်းပါမည်။ သင့်ဘဏ် သို့မဟုတ် ခရက်ဒစ်ကုမ္ပဏီအတွက် ပြန်အမ်းငွေသည် အချိန်အနည်းငယ်ကြာနိုင်ကြောင်း ကျေးဇူးပြု၍ သတိထားပေးပါ။ ဤအချိန်ထက် ကျော်လွန်သွားပါက ကျေးဇူးပြု၍ shop@techxido.com သို့ဆက်သွယ်ပါ သို့မဟုတ် +959977999777 သို့ခေါ်ဆိုပါ။
Please Note: Prices may be changed at any time without further notice. We reserve the right to change our product’s prices at any time without further notice. This exclude accepted orders.
ကြိုတင်အသိမပေးဘဲ စျေးနှုန်းအပြောင်းအလဲများရှိနိုင်ပါသည်။
လက်ခံပြီးသား ပစွည်းများမပါဝင်ပါ။