Warranty
Most items we sell have a 12 months period warranty or a manufacturer warranty. The warranty covers any defects in material or workmanship under normal use during the warranty period. Please check warranty information on product description before making a purchase. If it is not listed, the product does not have any warranty. For manufacturer warranty and period, please note manufacturer have full authority based on its regulations i.e., to meet certain conditions and get RMA number specified and established by the manufacturer.
ကျွန်ုပ်တို့ရောင်းချသည့် ပစ္စည်းအများစုသည် ၁၂ လ အာမခံ သို့မဟုတ် ထုတ်လုပ်သူအာမခံ ပါရှိသည်။ အာမခံကာလအတွင်း ပုံမှန်အသုံးပြုမှုအောက်တွင် ချို့ယွင်းချက်တစ်စုံတစ်ရာ ပါလာခဲ့လျင် အာမခံရရှိ နိုင်ပါသည်။
ပစ္စည်းများတွင် အာမခံ ပါရှိခြင်း/မရှိခြင်း ကို ဝက်စိုက် ပေါ်တွင် ဖော်ပြထားပါသည်။ မဖော်ပြထားပါက အာမခံ မရရှိနိုင်ပါ။ ပစ္စည်းမဝယ်ယူမှီ အာမခံအချက်အလက်များကို စစ်ဆေးပါ။ ထုတ်လုပ်သူ အာမခံအတွက် ထုတ်လုပ်သူ၏သတ်မှတ်ထားသော အာမခံအချက်အလက်များ၊စည်းမျဉ်းများအပေါ်သာ အခြေခံ၍ အာမခံချက်ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။ ဆိုလိုသည်မှာ ထုတ်လုပ်သူမှ သတ်မှတ်ထားသော အာမခံ စည်းကမ်းအတိုင်း အကျုံးမဝင်ပါက အာမခံ ရရှိမည် မဟုတ်ပါ။
Faulty
In the unlikely event, if you suspect an item is at fault or comes damaged, please let us know immediately or return it to us so that we can inspect and test it. Please note that this guarantee does not extend to:
- defects that arise as a result of ordinary use and exposure over time (warranty period over)
- damage caused by you or anyone intentionally or accidentally
- failure to look after the product
- you do not follow instructions in relation to the product manufacturer’s method
- use the product in a manner not intended by the manufacturer
- where you have customized or altered the product
- use of software causing item at fault
- force majeure events or acts of vandalism, sabotage, or hacking
- radio frequency interference, natural disasters, uncommon situations on hardware such as stains, scratches, broken circuit, etc.
- removal from the country where the goods were purchased, use in a country in which they are not registered for use, and/or use in a country for which they were not designed
- used in fail-safe environments in which failure of the Goods could lead to personal injury or significant property damage
- goods having been subjected to operating conditions outside of specified parameters.
Any such damage, use, customization or alteration will void your warranty. If product consists of data, it is your responsibility to have backed-up all your data before returning. Please note if defect cannot be repair, your data may be lost. You have 14 days from the delivery date to inform us about the fault.
If we accept an item is at fault, you have a choice of full refund, store credit for purchasing different item(s) at the same price, product repair or replacement. If we cannot repair or replace an item, you can choose to keep the product and receive partial refund otherwise receive full refund returning us the product.
Please provide information of the faulty item as much as you can including images, what occur the incident, etc. Please note if you return an item that is NOT at fault, we will charge at a price and return it back to you.
သင်ဝယ်ယူလိုက်သောပစ္စည်းတစ်ခုသည် ချို့ယွင်းနေသည် သို့မဟုတ် ပျက်စီးနေသည်ဟု သံသယရှိပါက ကျွန်ုပ်တို့အား အသိပေးပါ သို့မဟုတ် စစ်ဆေးပြီး စမ်းသပ်နိုင်စေရန် ချက်ချင်း ကျွန်ုပ်တို့ထံ ပြန်လည်ပေးပို့ပါ။ ဤအာမခံချက် မရရှိနိုင်တော့သည့် အချက်များမှာ -
- အချိန်ကြာလာသည်နှင့်အမျှ ဖြစ်ပေါ်လာသော ချို့ယွင်းချက်များ (အာမခံကာလကျော်လွန်၍)
- သင် သို့မဟုတ် တစ်စုံတစ်ယောက်က ရည်ရွယ်ချက်ရှိရှိဖြစ်စေ သို့မဟုတ် မတော်တဆကြောင့်ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှုများ။
- ကုန်ပစ္စည်းကို ကြည့်ရှုစောင့်ရှောက်ရန် ပျက်ကွက်ခြင်း။
- ထုတ်ကုန် ထုတ်လုပ်သူ၏ နည်းလမ်းနှင့် စပ်လျဉ်းသည့် ညွှန်ကြားချက်များကို သင်မလိုက်နာခြင်း။
- ထုတ်လုပ်သူ၏ manual guide ကိုသေချာမကြည့်ဘဲ ထုတ်ကုန်ကို အသုံးပြုထားခြင်း။
- သင်သည် ထုတ်ကုန်ကို စိတ်ကြိုက် ပြုပြင်ပြောင်းလဲထားခြင်း။
- အမှားအယွင်းဖြစ်စေသော ဆော့ဖ်ဝဲများ ကို အသုံးပြုခြင်း။
- အကြပ်ကိုင်သည့် ဖြစ်ရပ်များ ကြောင့် ပျက်ဆီးမှု၊ သို့မဟုတ် ဟက်ကာများ ကြောင့် ပျက်ဆီးမှု။
- ရေဒီယိုကြိမ်နှုန်းဝင်ရောက်စွက်ဖက်မှု၊ သဘာဝဘေးအန္တရာယ်များ၊ ရေစို ဓာတ်ငွေ့ ဓာတ်ရိုက် ဟာ့ဒ်ဝဲကဲ့သို့သော အစွန်းအထင်းများ၊ ခြစ်ရာများ၊ ကျိုးနေသော circuit စသည့် သာမာန်အခြေအနေများ ကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာသော ပျက်စီးမှု။
- ကုန်ပစ္စည်း ဝယ်ယူသည့်နိုင်ငံမှ ဖယ်ရှားခြင်း၊ ၎င်းတို့နေထိုင်သောနိုင်ငံ၌ အသုံးပြုရန်အတွက် မှတ်ပုံတင်ထားခြင်း မရှိ သို့မဟုတ် ၎င်းတို့ကို ဒီဇိုင်းထုတ်ထားခြင်း မရှိသော နိုင်ငံတစ်ခုတွင် အသုံးပြုရန် မှတ်ပုံတင်ထားခြင်း မရှိခြင်း။
- ပုဂ္ဂိုလ်ရေးဆိုင်ရာ ထိခိုက်ဒဏ်ရာရမှု ဖြစ်စေနိုင်သော ပတ်ဝန်းကျင်တွင် ပစ္စည်းများ ပျက်စီးအောင် အသုံးပြုခြင်း။
- သတ်မှတ်ထားသော နေရာကန့်သတ်မှုများ၏ ပြင်ပတွင် ကုန်ပစ္စည်းများ ထားရှိခြင်း။
ထိုသို့သော ပျက်စီးမှု၊ အသုံးပြုမှု၊ စိတ်ကြိုက်ပြင်ဆင်မှု သို့မဟုတ် ပြောင်းလဲမှုများသည် သင့်အာမခံကို ပျက်စေမည်ဖြစ်သည်။ ထုတ်ကုန်ထဲတွင် ပါဝင်သည့် သင့်ဒေတာ အားလုံးကို မပို့ဆောင်မှီ သိမ်းထားရန်မှာ သင့်တာဝန် ဖြစ်သည်။ ပြုပြင်၍ ရ/မရ သင်၏ဒေတာများ ဆုံးရှုံးတတ်ပါသည်။ ပေးပို့သည့်ရက်မှ ၁၄ ရက်အတွင်း ကျွန်ုပ်တို့အား ပစ္စည်း ပျက်စီးသွားကြောင်း အသိပေးရန် တာဝန်ရှိသည်။
ပြန်အပ်ပစ္စည်းတစ်ခုကို ကျွန်ုပ်တို့ဆီက လက်ခံလိုက်သောအခါ အခြေအနေပေါ်မှုတီ၍ သင့်ဆီကို ငွေ ပြန်အမ်းခြင်း၊ ဝယ်ယူမှုအတွက် တူညီသောစျေးနှုန်းဖြင့် ပစ္စည်း အစားထိုး ပြန်ပေးခြင်း၊ ပစ္စည်း ပြုပြင်ခြင်း သို့မဟုတ် အသစ် အစားထိုးခြင်း သို့ မပြုပြင်နိုင်လျှင် ပစ္စည်းကိုသင်သိမ်းဆည်းထား၍ ငွေအချိုးကျသာြပန်အမ်းခြင်း စသည်ဖြင့် သင်အဆင်ပြေရာ ကို ရွေးချယ်နိုင်ပါသည်။
ချို့ယွင်းချက်ရှိသော ပစ္စည်း၏ အချက်အလက်ကို သက်သေအနေအထားဖြင့် သင်သိသမျှ ပေးဆောင်ရန်လိုအပ်ပါသည် (ဥပမာ- ဓာတ်ပုံ၊ဗီဒီယို၊အသံသွင်းထားသောဖိုင်)။ အကယ်၍ သင်သည် ချို့ယွင်းချက် မရှိသော ပစ္စည်း တစ်ခုကို ပြန်ပေးခဲ့ပါက၊ ဒဏ်ကြေး ဆောင်ပြီးမှ သင့်ထံ ပစ္စည်း ပြန်ပို့ပေးပါမည်။
Insurance
For some of the items, you can purchase insurance for additional charges. If an item is insured, we will inform you of what it covers and its regulations. If an item is defective on a normal use, we can assist you on behalf to get a repair or replacement. You can also contact the insurance company and arrange on your own. If the insured item needs a payment, you are responsible for all additional fees and cost.
အချို့သောပစ္စည်းများ နှင့် အပိုကုန်ကျစရိတ်များအတွက် အာမခံစာချုပ်ကို သင် ဝယ်ယူနိုင်ပါသည်။ ပစ္စည်းတစ်ခု အာမခံထားရင် ၎င်း၏ စည်းမျဉ်းများအကြောင်း သင့်အား အသိပေးပါမည်။ သာမာန်အသုံးပြုမှု အတွက် ပစ္စည်းတစ်ခုခု ချို့ယွင်းပါက၊ ပြုပြင်မှု သို့မဟုတ် အစားထိုးမှု ရရှိရန် လိုအပ်လျှင် သင့်ကိုယ်စား ကူညီပေးနိုင်ပါသည်။ အာမခံကုမ္ပဏီ သို့ ဆက်သွယ် ၍လည်း သင်ကိုယ်တိုင် စီစဉ်နိုင်ပါသည်။ အာမခံထားသော ပစ္စည်းသည် ပြုပြင်ကြေး လိုအပ်ပါက၊ အပို အခကြေးငွေ နှင့် ကုန်ကျစရိတ် အပါအဝင် အားလုံးသည် သင့်တာဝန်သာ ဖြစ်ပါသည်။
Please Note: Prices may be changed at any time without further notice. We reserve the right to change our product’s prices at any time without further notice. This exclude accepted orders.
ကြိုတင်အသိမပေးဘဲ စျေးနှုန်းအပြောင်းအလဲများရှိနိုင်ပါသည်။
လက်ခံပြီးသား ပစွည်းများမပါဝင်ပါ။